Tuesday 3 March 2015

Getting personal here.. vivat gossip ;) Stávám se tu osobnější.. ať žijí povídačky ;)

EN

I have heart a slight complain again that I do not tell you anything here. I have been thinking about it. Of course it is true at some point. And of course it is on purpose. Nevertheless if this blog made sense it would not be the best approach. I will try to be more personal.
And how to begin? Yes, you know me, so a MAN. Sebastian. He appeared in my life only 25 days ago (!), unbelievable. One feels like we know each other for ages. Probably yes.
You know I get excited soo easy and that all my men have ever been AMAZING and GREAT and..  Yes, Sebastian is amazing and great.. but it is not the important part. He sees ME, maybe better than i can see myself, and what more he is fascinated by what he sees. He thinks what he does BEFORE he does it. His actions speak for him more than his words. He want me to be happy. He represents a man I would like to love. At least at this moment. 

CZ

Opět jsem slyšela jemnou stížnost, že Vám tu vlastně nic o sobě neřeknu. Přemýšlela jsem o tom. Samozřejmě je to do určité míry pravda. A samozřejmě je to záměrné. Nicméně pokud má tenhle blog mít smysl, tak to asi není nejlepší přístup. Pokusím se být osobnější.. 
A čím začít? No jasně, znáte mi, takže CHLAP. Sebastian. Objevil se mi v životě teprve před 25 dny (!), neuvěřitený. Člověk má pocit, že se známe už věky. Asi jo.
Víte, že se nadchávám strašně snadno a že všichni mí chlapi byli vždycky ÚŽASNÝ a SKVĚLÝ a....  A ano, Sebastian je úžasnej a skvělej.. ale to není to podstatný. Vidí MĚ možná lépe, než já sama sebe, a co více, je uchvácen tím, co vidí. Přemýšlí nad tím, co dělá, NEŽ to udělá. Mluví za něj činy, ne jen slova. Chce, abych byla šťastná. Představuje muže, jakého bych chtěla milovat. Alespoň v tuto chvíli.



No comments:

Post a Comment