Wednesday 22 October 2014

Hoooot... :-D Hoooorko... :-D

EN

Last days it ´s gotten hot again down here so we don´t forget to enjoy it fully.. Yesterday I decided finally to check some seasonal job opportunities and ended up with acctualy updating my CV and putting together all information and documents what could be handy.. As you can imagine it took me the whooole afternoon and still Im not ready. But at least in progress, eh? ;)

CZ 

Poslední dny je tady dole už zase horko, tak si to nezapomínáme užívat.. Včera jsem se rozhodla zkouknout nějaké možnosti sezónních prací a zkončila jsem s obnovováním svého CV a dáváním dohromady všech těch informací a dokumentů, co by se mohly hodit.. Jak si umíte představit, zabralo mi to ceeeelé odpoledne a pořád to ještě nemám hotové. No ale alespoň už jsem to začala, hmm? ;)

Hotty selfie.. ;) ..Horká selfí.. ;)

Roof views - sun next to stupa.. Výhledy ze střechy - sluníčko u stúpy..
Roof view - Miguel´s house.. Výhledy ze střechy - Miguelovo dům.. 

The "roof" balcony..and my working place :) 
Balkon - "střecha"..a moje pracovní místo :)

Roof´s view - other balconies.... Výhledy ze střechy - další balkony...

Miša´s birthday evening gathering..on blue stones! Didn´t take better pics but was definitelly cool, guys.. ;)
Míšovo narozeninové večerní posezení..na modrých kamenech! Neudělala jsem lepší fotky, ale lidi,  rozhodně to bylo cool.. ;)

No comments:

Post a Comment