Thursday 16 October 2014

Let's gain some knowledge.. Pojďme se trošku poučit..

EN

Today I was dangerously productive! :D (ok, one might say "finally!") After preparing breakfast i went with guys to Malaga´s airport to see off Markushka. We caught beautiful sun rise on the way there - its the second pics down there. When back I had a very nice talk with Anita, beautiful hungarian woman and than went off to prepare my "little dharma talk before meditation" for tomorrow. I promised to have one. And since Im not much educated in Buddhist teachings so much yet Im doing my best to write something meaningful down and to basically orientate myself in the topic. I will tell you tomorrow how it would be! Wish me good luck. :) 
Later on I cleaned a bit, went to stupa and meditated.. cool, eh? ..
...yes, Im worn out for today! :D

CZ

Dneska jsem byla nebezpečně produktivní! :D (ok, někdo by mohl říci "konečně!") Po přípravě snídaně jsem jela s klukama na letiště v Malaze zamávat Markuškovi na cestu. Po cestě tam jsme stihli krásný východ slunce - to je ta druhá fotky níže. Po návratu jsem měla moc příjemný rozhovor s Anitou, krásnou maďarkou a pak šla dávat dohromady mé "krátké povídání před meditací" na zítřek. Slíbila jsem, že si ho připravím. A jelikož nejsem zatím ještě v budhistickém učení moc vzdělaná, snažím se co můžu sepsat něco smysluplného a se zorientovat v tématu. Zítra Vám řeknu, jak to bylo úspěšné! Přejte mi hodně štěstí. :)
Později jsem trochu uklízela, vyšla si ke stupě a meditovala.. cool, což? ..
.. jo, a pro dnešek jsem už hotová! :D

My first study place..looks profesional, eh? ;) ..Mé první místo studia..vypadá profesionálně, což? ;)

Beautiful sun rise on the way to Malaga.. Krásný východ slunce po cestě do Malagy..

My second study place.. its the comfy variant :D Mé druhé místo studia.. to je ta pohodlná varianta :D

No comments:

Post a Comment