Saturday 10 January 2015

Czech chicas in Karma Guen.. České kočky v Karma Guenu..

EN

Today was a very interesting day.. somehow really busy for me.. but in the same time not stressed.. After ca 3 weeks I could really stay in bed loooong so you can imagine I was not a morning bird at all :D Later a little lovely chat with czech ladies - you have to admit we have quite "succesful" representation here ;) ..
Interesting whats happening last days. My "planned" stay here is soon coming to the end and I have slowly been wondering what shall i do. What is up.. and indeed things started to move quite quickly.. hihihi.. will write you more once all is clear.. ;)

CZ

Dneska byl moc zajímavej den.. pro mě celkem nabitý..ale zároveň v klidu.. Asi po 3 týdnech jsem mohla zůstat v posteli dlooouhoooo, takže si umíte představit, že jsem zrovna nebyla ranní ptáče :D Později příjemné popovídání s českými kráskami - musíte uznat, že tu máme docela "úspěšné" zastoupení ;) ..
Je zajímavé, co se poslední dny děje. Můj "plánovaný" pobyt tady se chýlí ke konci a já se pomalu začala zamýšlet na tím, co dělat dál. Co se děje.. a skutečně se věci daly do pohybu, a to docela rychle.. hihihi.. napíšu více, až to bude jasnější.. ;)

Me, Dáša and Verunka.. Já, Dáša a Verunka..

My beautiful mala enriched by the counter (the silver knot like jewel)..looks wonderful, doesn´t it? 
Moje krásná mála obohacená o počítadlo (ten stříbrný šperk ve tvaru uzlu)..vypadá nádherně, nemyslíte? 

No comments:

Post a Comment