Sunday 18 January 2015

Slowly the near future is getting clearer.. Blízká budoustnost se pomalu projasňuje..

EN

Two weeks ago i was thinking what is coming next. My stay in Karma Guen was getting to the "planned" end. I was about to go back to Czech, see my family and friends and have a look at the possibilities of future. But still I had been feeling there was something coming. And here it was - an interplay of several conditions creates a need for staying longer here.. Wow! Lucky me can you believe?
So since middle of January Im taking care about some of the "office tasks" like seeing who is coming and provide the accommodation, accept the payments and provide some other organization staff.. After few days of getting into it I must admit this is again "my cup of tea".. enjoying it :-)
In a way its funny because some weeks ago I was just thinking: "What a pity. After I have learnt how the centre is running I´m going to leave." :D So here I am using all the knowledge and skills I have been gathering lately.
The next "breaking point" for me here is Eastern.. which is far far future so far.. ;)
... LET´S HAVE A FUN!

CZ

Před dvěmi týdny jsem přemýšlela, co asi přichází. Můj pobyt v Karma Guenu se blížil k "plánovanému" konci. Chystala jsem se na návštěvu do Čech, vidět rodinu a přátele a zapřemýšlet nad možnostmi budouctnosti. Přesto jsem stále měla pocit, že něco přichází. A tady to bylo - souhra různých podmínek vytvořila potřebu, abych tu ještě nějakou chvíli pobyla.. Wow! Umíte si představit, jaké mám štěstí?
Takže od půli ledna se starám o některé "kancelářské záležitosti", jako vědět, kdo přijede a poskytnout mu ubytování, přijímat platby a poskytovat několik dalších podobných služeb. Dostávala jsem se do toho pár dní, ale musím přiznat, že tohle je opět "můj šálek kávy".. užívám si to :-)
Z jedné strany je to legrační, jelikož před pár dny jsem zrovna přemýšlela: "Jaká škoda. Akorát jsem se pomalu naučila, jak to tu funguje, a odjíždím." :D Takže teď jsem tady, využívající všechny znalosti a dovednosti, co jsem za poslední dobu naschromáždila.
Další rozhodující bod pro mě budou Velikonoce.. což je ještě daleká budouctnost.. ;)
.. ZÁBAVA ZAČÍNÁ!

Few pics of our beautiful mountain just to remain you, what does it here look like.. ;) 
Několik obrázků nášich krásných hor, jen pro připomenutí, jak to tady vypadá.. ;)

No comments:

Post a Comment