Friday 20 February 2015

Getting better..or? Uzdravování..nebo?

EN

I have been sick for two weeks more or less.. as a part of a treatment I got this magical drops from Michaelka to take the bath. So I did. And it felt amazing.
We have some days very beautiful weather..and other still cold. Last three days is again crazy wind for example. But beautiful sunny blue sky.. interesting to watch oneself reacting.. I´m already getting crazy about the wind, aaaaaaa... :-D
I thought i went better last week after staying five days in bed.. but after one fine day this ear pain appeared during the night. So I went to doctor eventually. First experience with wealth care and my insurance. Both look like work perfectly. I got quick clear treatment and without any trouble about my insurance card. I hope i will not recieve any receipt in next months ;)
In last days I have been taking antibiotics, meditating and skyping with Sebastian. It is the "advantage" of being totally exhausted to do anything else.. ;) It is actually such an unusual state of mine - after little walking or folding a few bedsheets I simply get so tired that I cannot do more. So I don´t. Another great teaching of the life.

CZ

Poslední dva týdny jsem nemocná.. jako součást léčby jsem dostala od Michalky jedny zázračné kapičky pro koupel. Tak jsem si dala koupel. A byla úžasná.
Nějaké dny máme vážně krásné počasí.. a jindy zase zimu. Například poslední dny je tu opět ten šílený vítr. Ale také krásná modrá slunná obloha... zajímavé sledovat vlastní reakce.. už začínám šílet z toho větru, aaaaaaa.. :-D
Minulý týden po pěti dnech v posteli jsem myslela, že už se uzdravuji.. ale po jednom pohodovém dni se během noci oběvila ta bolest v uchu. Tak jsem nakonec šla k doktoru. První zkušenost se zdravotní péčí a mým pojištěním. Obojí vypadá, že funguje perfektně. Dostalo se mi rychlého jasného ošetření bez jakýchkoli potíží kolem mé kartičky pojištění. Doufám, že v příštích měsících nedostanu žádnou fakturu ;)
Poslední dny jsou ve znamení braní antibiotik, meditace a skypování se Sebastianem. To je "výhoda", když je člověk totálně vyčerpanej dělat cokoli jiného.. ;) Je to pro mě tak nezvyklý stav - po trošce chození nebo složení několika prostěradel jsem prostě tak unavená, že nemůžu dělat nic dalšího. Tak nedělám. Další úžásný učení od života..
I had to take a selfie in this lovely misty mirror.. ;) 
Musela jsem udělat selfie v tomhle kozelném mlhavém zrcadle.. ;)  

Floating.. Vznášející se..
 
What a bad situation being sick with such a healing treatment.. ;)
Jak je strašný být nemocná s takovouto léčebnou kůrou.. ;)  

Can you see the snow on the top?.. looks like last winter try.. now its gone of course :-D
Vidíte sníh na vrcholcích?.. vypadá to na poslední pokus zimy.. teď je samozřejmě už pryč :-D  

Beautiful day, on the way to meditate..  even the sickness went off that day..
Krásný den, chystám se meditovat.. dokonce i ta nemoc si dala jeden den pohov..

Our lunch table on the sun.. (yes I took the pics a bit late since I was too busy enjoying the food :-D )
Oběd -náš stůl na sluníčku.. (Jo, vyfotila jsem to trošku pozdě jelikož jsem byla příliš naneprázdněna užíváním si jídla :-D )
 
Happy selfie.. ;)  Štastná selfie.. ;) 

This pics took my sister in CZ..but as a very proud aunt I cannot but show it to you all guys..my little nephew <3
  Tuhle fotku pořídila moje sestřička v CZ..ale jako hrdá tetička ji musím Vám všem ukázat..můj malý synoveček <3

And I had thought I had been getting healthy....hihi..
A to jsem si myslela, že se uzdravuji.. hihi..
 
Serious hooked one.. waiting for pick up after the doctor check
Vážná kapucová.. čekám na vyzvednutí po prohlídce u doktora
 
On the sun, with book.. what to add.. 
Na sluníčku, s knížkou.. co dodat.. 
 
And maybe I only wated to have a look in spanish hospital.. :-D
A možná jsem se prostě jen chtěla podívat do španělské nemocnice.. :-D 

No comments:

Post a Comment