Saturday 7 February 2015

One day in Karma Guen.. Jeden den v Karma Guenu..

EN

Few shots from today.. somehow i missed to shoot during the day but still i like it.. ;)

CZ

Několik záběrů z dnešního dne.. nějak jsem prošvihla focení během dne, ale i tak se mi to líbí.. ;)

Breakfast guys.. :) Snídaňová parta.. :)
 
Karolínka and Maciek/Ileana.. beauty of smile.. krása úsměvu..
 
Váša/Michaelka/Filip and Terezka..  more smile please.. ještě úsměv, prosím..

..and as well meditation, yep.. a také meditace, jojo..
 
  ..i got the friends a bit distracted, ehm... trošku jsem kamarády rozptylovala, ehm.. ;) 

Sooo... look at this.. Im so lucky in malas.. this one appeared in my hands after i fell in love with it for the first sigh and Pierino saw it.. thank you.. :-) Amazing hematite with a hint of lovely pink to make it just a bit softer.. 
Tááákže.. podívejme se na tohle.. mám velké štěstí na mály.. tahle se mi objevila v rukou poté, co jsem se do ní na první pohled zamilovala a Pierino to viděl.. děkuji.. :-) Úžasný hematit s lehkou růžovou příměsí, tak pro lehké zjemnění.. 
 
Dj Alejandro and his crew.. almost everybody joined us and danced.. love those nights.. 
Dj Alejandro a jeho parta.. skoro všichni se přidali a tančili.. miluji takové večery.. 
 

No comments:

Post a Comment