Sunday 15 February 2015

Miguel cocina!..cooks...vaří.. ☆☆☆

EN

Nooo, Im not going to write in Spanish.. yet! :-P ..but somehow that was the best expression fitting.. if you know Miguel, you know.. ;) So we had the honour that Miguel had promises to cook a dinner for us. And not just some dinner but THE dinner. Typical spanish egg-potato pancake (or how the hell one should call it) and a special salat. And I have to say it didnt only looked nice it was super delicious as well. We all loved it. Vivat Miguelito! :-D
Do you remember I was in stupa Benalmadena the other day? So the nice guy Zoli presented me with this lovely precious stone from "their" mandala ..he didnt know my practice actually was mandala.. space is information.. beautiful ;) ..and I added as well a shell from the coast near Malaga.. reminds me the beauty of the beaches and see down here.. 
Finally i got my own mandala text. Almost in half of the numbers. So huuuuge thanks to Ivo who borrowed me his own text. And yes it is beautiful! Thank to Leo and Katka for bringing it for me from Czech. 

CZ

Neeee,  nechystám se psát ve španělštině.. zatím! :-P ..ale tak nějak to byl ten nejlepčejší výraz.. pokud znáte Miguela, víte.. ;) Takže měli jsme tu čest, že nám Miguel přislíbil uvařit večeři. A ne jen tak ledajakou, ale TU večeři. Typicky španělskou vaječno-bramborovou "buchtu" (nebo jak to sakryš nazvat) a speciální salát. A musím říci, že to nejen vypadalo dobře, ale bylo to také moc výborné. Všichni jsme byli nadšení. Ať žije Miguelito! :-D
Pamatujete si, jak jsem byla ve stúpě Benalmadena? Tak ten milý kluk Zoli mi daroval tento krásný drahokámek z "jejich" mandaly.. nevěděl, že moje momentální praxe je také mandala.. prostor je informací.. krásné ;) ..a přidala jsem také mušličku z pobřeží u Malagy.. připomíná mi krásu pláží a moře tady dole.. 
Konečně jsem dostala svůj vlastní text mandaly. Skoro v polovině praxe. Takže veeeelikéééé díky Ivovi, který mi půjčil svůj vlastní text. A ano, je překrásný. Děkuji Leovi a Katce za přivezení z Čech. 

 
Miguel presents.. Miguel představuje.. 

Delicious! .. Výborné!..  
 
Looks great on the plate too.. Na talíři to taky vypadá báječně..  

..and everybody is happy... :-D ..a všichni jsou šťastní.. :-D 

My new mandala treasures.. Moje nové poklady do mandaly.. 
 
My brand new mandala text.. Můj zcela nový text mandaly..   

No comments:

Post a Comment