Thursday 9 July 2015

Anniversary.. and the Day of independence // Výročí.. a Den nezávislosti

EN

Today it has been six months since we have been with Sebastian together.. amazing how the time flies.. And soon it is three monts I´m here, in Argentina. I haven´t regretted this decision at all not even a second. And I dare say neither Sebastian. Funny where the life sometimes bring us. 
As I wrote on the very beginning of our relationship - Sebastian is simply a MAN.. he does what he sais, is compassionate (so much more than me) and his love takes my breath. (Of course I can write a lot more here but I guess you got the point.. ;) ) 
I´m truly very thankful for all I´m having now. And curious what is going to come.. 
In the same time we have a Day of Independence of Argentina - from Europe of course ;) So it is a day off and we could spent the whole day together enjoying ease and beloved company. 

CZ

Dnes je to půl roku, co jsme se Sebastianem spolu.. neuvěřitelné, jak ten čas letí.. A brzy to bude tři měsíce, co jsem tady, v Argentině. Vůbec jsem tohoto rozhodnutí nelitovala, ani vteřinu. A troufnu si říci, že ani Sebastian. Legrační, kam nás ten život někdy zavane.
Jak jsem napsala na začátku našeho vztahu - Sebastian je jednoduše CHLAP.. dělá to, co říká, je soucitný (mnohem více než já) a jeho láska mi bere dech. (Samozřejmě toho tady teď mohu napsat mnohem více, ale tuším, že jste pochopili.. ;) )
Jsem opravdu velice vděčná za vše, co momentálně mám. A zvědavá, co příjde.. 
Zároveň tu máme Den nezávislosti Argentiny - na Evropě, samozřejmě ;) Takže je to "svátek" a mohli jsme celý den strávit spolu, užívajíce si klidu a milované společnosti. 
 
Do you wanna see how PERFECT looks like? Evening with your love hugging you, ice cream, good wine and Big Bang Theory (me - headphones) vs. listening to jazz music.. 
Chcete vidět, jak DOKONALÉ vypadá? Večer s Tvojí láskou, objímající Tě, zmrzlina, dobré víno a Big Bang Theory (já - sluchátka) vs. poslech jazzové muziky..

I´m going pinkyyy.. :-D a lovely present from Sebastian, the winter is here and as he takes care about me and I go often with him on motobike.. <3
Růžovím.. :-D kouzelný dárek od Sebastiana, zima je tady a jelikož o mě pečuje a často s ním jedu na motorce.. <3

A beautiful view from our friend Pope´s flat..in Belgrano, a relax district mostly only with flats and beautiful houses.. 
Krásný výhled z bytu našeho kamaráda Popeho.. v Belgránu, poklidná čtvrť převážně pouze s byty a krásnými domky..

A baked Asado.. a proper food for a Day of independence of Argentina.. ;)
Pečeně z Asáda.. to správné jídlo na Den nezávislosti Argentiny.. ;) 

Good night.. :-)
Dobrou noc.. :-)

2 comments:

  1. Nádhera :-) Jste prostě nejsladší!
    V rámi doplnění tvého učení-se španělsky bych jen dodala, že "asado" znamená "grilování", není to druh masa... takže "pečeně z asada" znamená "pečeně z grilování" nebo tak něco :)
    https://es.wikipedia.org/wiki/Asado

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)) děkujeme! ..ono nápodobně, že.. ;)
      Děkuji, za podnětnou připomínku! Velmi lehce se ztratím ve významech a jazycích.. Asado je tradiční grilování, ano, zároveň se také maso na asado nazývá asado, asi něco jako svíčková? Tedy alespoň, když mi to Sebastian říká, tak je to něco jako "maso na asado" - "maso na gril".. to mi zamotalo.. asi tedy není v tomto smyslu správné slovo používat, spíš něco jako "pekli jsme asado" nebo? Co myslíš

      Delete